BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 3, 2010

COLLA NEST

RM68.00

COLLAGEN SARANG BURUNG

  • Sejak berabad lamanya sarang burung diakui mempunyai nilai pemakanan unik dan memiliki khasiat perubatan yang tinggi
  • Ia dapat melancarkan perjalanan darah dalam tubuh, menguatkan imuniti badan serta merangsang penghasilan semula sel tubuh bagi menjadikan kulit lebih muda, lembut dan licin.
  • Penyelidikan saintifik moden turut membuktikan ia mengandungi mineral berkepekatan tinggi, protein aktif dan protein gelatin yang baik untuk kesihatan badan.
  • Kombinasi istimewa marin kolagen dan sarang burung yang kaya dengan vitamin C dapat membantu melembap dan menganjalkan kulit mereka yang mengamalkan pengambilannya.
  • Selain itu, ia membantu untuk mengecilkan bukaan liang roma serta menghaluskan kulit, mengurangkan masalah pigmentasi, memudahkan sistem penghadaman serta awet muda.
  • Pengambilan gel minuman secara teratur setiap pagi sebelum sarapan dapat memberikan hasil yang diingini dengan lebih berkesan.
  • Gel minuman yang baru diperkenalkan ini juga tidak memberikan kesan sampingan memudaratkan kepada pengguna

>Info

* Pemakanan sarang burung diperkenalkan ribuan tahun lalu oleh masyarakat Cina. Ketika itu, sarang burung hanya dinikmati golongan diraja saja.

* Setelah yakin dengan khasiatnya, pemerintah China mengisytiharkan dan menggalakkan rakyatnya mengamalkan pengambilan sarang burung sebagai minuman sampingan dan hingga kini, ia masih diamalkan kaum Cina seluruh dunia.

* Masyarakat Cina percaya setiap kepingan sarang burung yang dihasilkan itu kaya dengan protein dan vitamin.

* Wanita pula beranggapan sarang burung adalah salah satu ramuan kecantikan. Ada yang percaya kandungan protein dan vitamin pada sarang burung boleh membantu melicinkan kulit dan awet muda.

* Sarang burung juga baik untuk paru-paru, penghadaman dan membantu melindungi kekeringan menyeluruh ketika menjana sistem imunisasi.

* Ia juga sesuai untuk wanita hamil kerana memberi banyak faedah kepada ibu dan bayi.

0 comments: